dinsdag 21 februari 2017

Vintage kaartje

Hallo allemaal

Eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties die ik op mijn vorige blogpost heb gekregen. Ze worden met veel plezier gelezen.

Dan nu mijn nieuwe kaart van vandaag.


De basis is gemaakt met de prachtige mal ban Dutch DooBaDoo. 
Deze kaart doet mee met de facebook groep "Vintage and More". 

Ook wist ik deze week nog een top 3 plekje te bemachtigen bij De Egel met onderstane Lolli Pop.


Deze afbeelding die ik hier heb gebruikt is 1 van mijn favoriete plaatjes.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.




6 opmerkingen:

  1. Dit is ook weer een prachtig vintagekaartje Cobie. Gefeliciteerd met je top drie notering. Helemaal verdiend.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Cobie, wat een mooie vintage kaart heb je gemaakt. Leuk zoals je het gaas tussen de bloemen verwerkt hebt en het model van de kaart is zo gaaf. Ik vind het een plaatje.
    Gefeliciteerd met je top 3 notering bij De Egel. Was ook verdient met die leuke lollipop.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je vintagekaart Cobie. En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooi vintage kaartje in wit en kraft, Cobie. Heel gaaf gedaan. En gefeliciteerd met je top 3 plekje met je lollipop! Terecht!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vintage kaart. Heel leuk!
    Gefeliciteerd met je winnende kaart!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cobie 2 schitterende kaartjes en gefeliciteerd met je gewonnen plaatsje fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.