maandag 15 februari 2016

Huwelijk

Hallo allemaal

Wat fijn dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Iedereen die bij mijn vorige blog post de moeite heeft genomen om een berichtje achter te laten, hartelijk dank daarvoor. Het was erg leuk om ze allemaal te lezen.

En dan nu het huwelijks kaartje wat ik vandaag aan jullie wil laten zien.



Voor deze kaart heb ik de volgende mallenen andere materialen gebruikt:

Marianne Design, LR0376 en LR0345.
Noor Design, 6002/0386

Roosjes
Kraftpapier
Design Papier (action)
Parel Hartjes
Verbandgaas


Ook de binnenkant op de foto gezet.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge bij:



Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


15 opmerkingen:

  1. Wat een super romantische kaart Cobie!
    Heel mooi gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is de trouwkaart Cobie.
    Een prachtig model is dit.
    Ook de mal,daar kan je veel mee.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Cobie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige huwelijkskaart Cobie, mooi model en prachtige kleuren papier en DP!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie trouwkaart Cobie, prachtig gemaakt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie trouwkaart. Leuk model!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwie!!!
    De binnenkant is net zo prachtig!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Cobie. Schitterend gedaan. Ik ben maar opnieuw volger van je geworden. Volgens mij heb ik je namelijk een hele poos gemist op het blog. Heb even snel wat kaarten terug gekeken, wat stond er weer veel moois bij zeg. Hopelijk zie ik nu je kaarten weer voorbij komen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie trouwkaart Cobie! Heel chique en stijlvol en mooie mallen heb je ook gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie romantische kaart Cobie. Lief met die parelhartjes. Dank je voor je deelname aan de challenge van CraftAddiction.
    Lieve groetjes Miranda (dt-CA)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat leuk gedaan en weer zoooo mooi. Top kaartje.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige romantische trouwkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supersjieke kaart, de romantiek straalt ervan af. Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.