vrijdag 25 september 2015

Vlaggenlijn


Hallo allemaal

Wat leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog.

Deze keer mocht ik de challenge verzinnen voor het blog van Cards2Create
Velen van jullie weten wel welke kaarten/creaties mijn voorkeur hebben.

De uitdaging is dan ook:

"VINTAGE"


 Voor deze challenge heb ik een MDF vlaggenlijn gemaakt met bijpassend doosje.


Het doosje is gemaakt van het doosje waar de vlaggenlijn in zat toen ik het kocht bij de Action. Dit is al een poosje geleden, maar als je handig bent zijn deze vlaggetjes ook zelf te maken.


Het MDF is eerst 2x behandeld met gesso, en daarna met zacht roze verf.


Alle randen zijn bewerkt met Distress ink-Walnut Stain.




 Nog enkele foto's uit een andere hoek.



Ik hoop dat ik jullie hiermee geïnspireerd heb om aan de slag te gaan. 

Kijk op het blog van Cards2Create voor verdere info over deze challenge.


Met deze vlaggenlijn wil ik meedoen met de challenge van De Egel "3 of a kind"
(3x Filmstrip, 3x label met cijfers) 

Danoesja leuk dat je volger van mij bent geworden.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

10 opmerkingen:

  1. Wauww prachtig zp'n vintagevlaggenlijn, supermooi gedaan. En een leuke challenge bedacht. Ook ik ben zoals je weet niet vies van vintage, hihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vlaggenlijn. Leuke challenge.
    Ik ben ook weg van vintage.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Jeetje woww wat schitterend gemaakt, je vlaggenlijn is
    gewoon super ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze '3 of a kind' Challenge !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vlaggenlijn heb je gemaakt.
    Zorgvuldig afgewerkt.
    Ik ben gelijk je volger geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende vlaggenlijn Cobie, vintagestijl is echt helemaal jou ding.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Ik ben even helemaal sprakeloos, wat is dit schitterend! Hier zul je wel even zoet mee zijn geweest! Maar het resultaat mag er dan dubbel en dwars zijn!
    In één woord Prachtig!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie vlaggenlijn Cobie in heerlijk vintagestijl! Mooi is het doosje erbij.
    Leuke challenge, ik hou ervan!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig voorbeeld voor de Challenge Cobie! je vlaggenlijn is keigaaf en ik probeer mee te doen met de vintage challenge! Heel leuk dat je ook de verpakking zo mooi hebt versierd!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie. Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave vlaggenlijn Cobie!! Geweldige details; je raakt niet uitgekeken.
    Gefeliciteerd met je 1e plek in de top 3 bij De Egel!!! Super.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.