donderdag 30 april 2015

Ik ga op reis en neem mee........

Hallo allemaal

Wat ik jullie deze keer wil laten zien, is gemaakt met mijn nieuwe Silhouette Cameo. Het patroon is te koop in de store van Silhouette. 



Voor de basis van dit koffertje, is blauw kaart karton gebruikt. Nadat het koffertje helemaal in elkaar was gezet ben ik begonnen met het opplakken van het design papier. Het design papier is van de action en uit het prachtige papier blokje van Quality Papers-Scandinavian (PPSD24). 


Het plaatje komt van internet en is uitgestanst met een mal van Spelbinder S4-110. Er zijn 4 split pennetjes gebruikt, er moeten er eigenlijk heel veel in maar die had ik niet in mijn bezit dus ik heb neppers met de silhouette uitgesneden uit spiegel karton.


De witte bloemen zijn gemaakt met de prachtige mal van Noor Design 6002/0160. De takjes zijn met een mal van Marianne Design gemaakt LR0227. Tussen de bloemen zijn stukjes verband gaas geplakt. ook zijn er nog wat blauwe roosje bij geplakt.



De vlindertjes zijn van Xenos en zijn wit gemaakt met een wit stempelkussen. Als laatste een zilver kleurig hart met een klein stukje lint bevestigd aan het handvat van het koffertje.


Met deze creatie wil ik meedoen met de challenge van:
Ik heb gekozen voor: Plaatje, Bloemen, Lint



Denken jullie nog aan de Candy en DT-Call bij Cards2Create?

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


14 opmerkingen:

  1. WAUW!!!
    Wat is dit een onwijs gaaf tasje Cobie.
    Daar ga je vast en zeker mee in de prijzen vallen, echt zo mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een gaaf koffertje Cobie.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk koffertje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Cobie wat is deze leuk geworden zeg. Dit patroontje ga ik ook maar eens aanschaffen. Hij is veel leuker als ik verwacht had. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig koffertje Cobie, prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cobie,
    wat een supermooi koffertje en erg mooi gepimpt, echt een wonder machine zo'n Silhouette,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw Cobie, wat een prachtig koffertje!! En wat gaaf dat je een Silhouette hebt aangeschaft! Nou dit beloofd wat, hihi Veel plezier met je machientje en je ga met je koffer vast in de prijzen vallen!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig koffertje heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwww wat gaaf Cobie! Super mooi en knap gedaan. Wat een super apparaat moet dat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt supermooi! Ik heb de Silhouette ook. Ga hem vast en zeker eens een keer maken.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend koffertje Cobie, zo te zien heb je plezier van je cameo. Ik ben heel benieuwd of we nu heel veel van dit soort creaties bij je gaan zien. Dat beloofd wat denk ik!!!!
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf dat het toch de cameo is geworden, daar krijg je echt geen spijt van.... Je hebt er een prachtige creatie mee gemaakt...

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig koffertje Coby, knap werk.
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit een mooie creatie zeg, geweldig die Cameo, dat je dit allemaal er mee kan maken, en dan heb je hem ook nog heel mooi gepimpt. Gezellig dat je mee doet bij de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.