dinsdag 13 januari 2015

Kerstkaart

Hallo allemaal

Ik wil jullie even nog dit kerstkaartje laten zien. De kerst ligt weer al even achter ons, maar toch wil ik jullie dit kaartje nog laten zien.


De kleuren zijn op de foto niet optimaal, maar dat is nu eenmaal niet anders.

De mallen die hier gebruikt zijn:

MD CR1271
Elizabeth Crafts Design 728


Jullie hebben nog maar even de tijd om met de challenge mee te doen bij Cards2Create
Er zijn al wel heel wat aanmeldingen maar er kunnen er nog veel meer bij.

Bedankt voor de reacties op m'n vorige kaart.

Leuk dat je mijn blog bezocht.


7 opmerkingen:

  1. Hoi Cobie, ben begonnen om weer eens langzaam de draad op te pakken en bij mijn bloggers langs te gaan. Wat een mooie en kerstkaart heb je gefreubeld! Doet mij denken aan een oerhollandse winter schaatsdag, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Cobie, mooi het waaiermalletje achter het plaatje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje, Cobie.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kerstkaartje Cobie met een chique uitstraling!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.