vrijdag 24 januari 2014

En de Winnaar is...?

Hallo Blogvrienden

Tot mijn grote verbazing ben ik tot winnaar gekozen bij Hobbyhome-hobbyartikelen challengeblog met de enveloppendoos. Hoe leuk is dit!




Hier onder nog een keer de doos die in de prijzen is gevallen. Wil je het hele blogbericht nog een keer bekijken klik dan HIER




Anita, leuk dat je mij via hobbyhome gevonden hebt en volger van mij bent geworden.

Ook de reacties op het hobbyhome-hobbyartikelen challengeblog zijn super leuk om te lezen. Dank je wel voor de felicitaties die ik daar al heb gekregen.



Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Fijn weekend.



3 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd het is ook een heel mooie creatie groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Wat gaaf en welverdiend met zo'n prachtige creatie.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Cobie. Mooie dozen heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.