woensdag 10 juli 2013

Op vakantie in Parijs

Hallo Dames

Het kost wat moeite, maar hier is dan weer een kaartje van mij. De computer werkt niet meer zoals het behoord, maar ja wat wil je als het ding hoog bejaard is. Het is hoog tijd voor een nieuwe.


Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge nr. 6 op het We Love Vintage Challengeblog. De opdracht is: Maak een vintage kaart waarin terug te vinden is landen/vakantie/vakantiegevoel.


Bedankt voor je bezoekje en een fijne vakantie toegewenst




11 opmerkingen:

  1. Wat heb je het landenthema goed verwerkt op je mooie kaartje Cobie, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cobie,
    Wat heb je dat mooi gedaan met de koffers, heerlijk vakantie gevoel krijg je daar van!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel knap gedaan Cobie....een vintagekaartje wat helemaal voldoet aan de opdracht van onze challenge bij WLVC. Fijn dat je meedoet, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cobie,
    Wat een prachtige Vintagekaart heb je gemaakt, het thema zie je er helemaal in terug..super dat je weer meedoet aan de challenge van WLVC..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cobie,, wat een leuke kaart is dit geworden. Ik heb ook een kaart gemaakt met thema Parijs, weer heel anders. Je vorige kaart is ook erg mooi. Toevallig heb ik op mijn vorige kaart ook dezelfde mal als jou gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart is dit en zo leuk met die koffertjes er op.
    een hele mooie uitvoering van dit thema.
    gr van An en leuk dat je mee doet aan onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouwii Coby jij maakt toch altijd zulke mooie dingen. Een prrrrrachtige vintagekaart is dit zeg. Zo leuk gedaan met die koffers. Ik vind hem keileuk!! Van mij mag je winnen:-)

    Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vervelend van je computer!
    Je hebt een erg leuke kaart voor in deze tijd van het jaar...

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.