dinsdag 26 maart 2013

Eindelijk......

Hallo allemaal

Eindelijk weer eens de tijd genomen om een kaartje te plaatsen.  Het is een simpel kaartje deze keer, maar dat moet af en toe kunnen vind ik.


Voor deze kaart heb ik een mal van spelbinder gebruikt voor het tekstlabel en een mal van Marianne Design voor de blaadjes bij de bloemen. In het lintje heb ik drie kleine plooitjes gemaakt en daarna vast gestikt met de naaimachine.


Hebben jullie het al gezien, Plony van http://plonysbloggie.blogspot.nl/ heeft een vintage blog gestart, met de naam We Love Vintage Challengeblog. Misschien weten de meesten van jullie het al wel, maar ik ben een enorme fan van vintage kaarten dus ik ga Plony's nieuwe blog zeker volgen en natuurlijk regelmatig meedoen met de challenges.

Ik wil jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart en natuurlijk dat jullie elke keer weer mijn blog bezoeken. De tijd ontbreekt mij om op elke blogpost van jullie een reactie te geven maar het is niet zo dat ik jullie vergeet hoor.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Cobie,
    Je kaartje is heel erg leuk, simpel kan ook mooi zijn, leuk die puntjes aan zijkant...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en helemaal niet simpel maar heel chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simpel maar heel mooi hoor! Mooie layout...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er zeker niet simpel uit heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Cobie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, ik heb het ook gezien bij Plony, en natuurlijk helemaal jouw style.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb me net aangemeld bij je blog. Je hebt zulke mooie aparte bloemen erop zitten. Een geweldige inspiratie voor me.
    Dus ik dacht laat ik dat blog maar eens volgen. Je bent ook van harte welkom bij mij natuurlijk.
    Veel succes
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.