vrijdag 2 maart 2012

Eindelijk weer een kaartje

Hallo Allemaal

De reactie's op mijn vorige kaart waren weer super leuk om te lezen, dank je wel dames!!

Eindelijk heb ik even tijd om weer een kaartje te plaatsen. Meestal heb ik die tijd wel maar dan is het al laat op de avond en dan is de inspiratie, om er iets bij te schrijven, helemaal verdwenen.

Ik weet dat velen onder ons van vintage kaarten houden, dus dames hier is er dan weer eentje... Ik ben zeer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.




Ik wens jullie een heel fijn weekend en veel knutsel plezier toe.




3 opmerkingen:

  1. Wederom een prachtig kaartje! Ik vind de bladeren erg mooi! Grappige kleuren zo bij elkaar! echt een plaatje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Complimenten van deze vintage-fan!!!!! Prachtige kaart met hele lieve kleuren.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Cobie.
    Ik ben ook zo'n fan.

    Groetjes,
    Sjaie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.