maandag 19 september 2011

Lief......




Hallo allemaal

Dit keer weer een hartjes kaart. Ik vond de kaart zo lief, dat ik deze graag aan jullie wil laten zien. Ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden. De bloemetjes heb ik allemaal zelf gemaakt, voor de blaadjes heb ik een mal van Marianne Design gebruikt, de Snij en Embos mal - Kerstster (poinsettia) Recht - Creatables - LR0122 hiervan heb de blaadjes los geknipt en onder de boempjes geplakt. Voor de cirkel heb ik een spelbinder gebruikt, nog een kantje een lintje en wat pareltjes met de per-len pen. Het takje en de swirl zijn ook van Marianne Design.


4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf!
    Ik vind hem zelfs gaaf als decoratie voor in huis, en niet alleen als kaart.

    groetjes, durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig Cobie, leuk al die zelfgemaakte bloemen.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super mooi! Prachtige details en wat zijn je bloemen mooi!! Ik ben het met Durvina eens, het is ook leuk om in huis neer te hangen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig lief Cobie!!! Een heel leuk plaatje en schitterende bloemen!!! Hij is echt helemaal af....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.